2011. február 9., szerda

Louis Vuitton, Dior, Adidas, Converse, én...


A személyes márkaépítés népszerű téma lett. Legtöbbünk gyakrabban vált munkahelyet vagy indít vállalkozást, mint apáink tették. Sokan átköltözünk más országokba. Az erős személyes márka átsegítheti az embert az ilyen váltásokon. Ma már bárki építhet globális személyes márkát.
A tartalom azonban “a király”. Akkor járunk legjobban, ha mi magunk alakítjuk ki a rólunk alkotott képet, hiszen ez befolyásolja egész életünket, ettől függ karrierünk. A szerzők sokéves tanácsadói tapasztalatuk alapján mutatják be, miért fontos egyéniségünket eladhatóvá tenni, hogyan hozhatjuk ki magunkból a legtöbbet, és építhetjük fel énmárkánkat.
John Purkiss és David Royston-Lee a Brand You – Turn Your Unique Talents into a Winning Formula társszerzői. Magyar nyelven most jelent meg a HVG Könyvek sorozatban. John a Headhunter vezető kutatási tanácsadója. David üzleti pszichológus marketing szaktudással. Az Énmárka című könyvük segíthet bárkinek saját maga sikeresebb eladásában.

Mielőtt eladnánk magunkat, meg kell ismernünk önmagunkat!


you're so narcissistic by farkle-farkle

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése